Kram teroittaa fokusta

Soitaisa ja säästöisä markkina on eksyttänyt monet kasvun polulta. Nyt on viimeistään aika ryhtyä hanakasti toimeen kohti uutta kasvua. Me keräsimme kaikki btob-markkinoinnin työkalumme ja paketoimme ne palveluksi, jonka avulla myynti voi rakastaa markkinointia.

Tarjoomamme uudistuu vuoden 2025 aikana ja tulemme integroimaan markkinoinnin ja myynnin pysyvästi. 


Miksi muuttua, kun ei ole pakko?

Olemme taistelleet viimeiset viisi vuotta tuulimyllyjä vastaan myynnin ja markkinoinnin yhteistyöprojekteissa. Samalla olemme oppineet yhtä sun toista tuulimyllyistä. Nyt on aika rakentaa siltaa niiden yli.

Markkinoinnin ja myynnin integroiminen kokonaan onnistuu vain jos aloitetaan alusta. Kalliiden muutosohjelmien tulokset ovat laihoja, kun yritetään käännyttää ihmisiä uuteen asentoon. Siksi me tarjoamme palvelun myynnille, joka sisältää markkinoinnin. 

Outbound-markkinointikoneistomme hyödyntää kaiken sen materiaalin mitä viestinnän, brändinrakentamisen ja sisältömarkkinoinnin osaajat ovat yrityksellenne rakentaneet. Teemme työtä päivittäisellä tasolla, btob-myynnin ehdoilla. 

Tuomme modernin markkinoinnin näkökulmat, mallit, välineet ja jatkuvan tuen b2b-myynnin työpöydälle sillä tavalla, että myynti alkaa rakastaa markkinointia. Ei enää kissanhännänvetoa, arvostelua tai syyttelyä.
Ei enää siiloja. Vain silta.


Vastuut vahvuuksien mukaan

Olemme samaan syssyyn tehneet organisaatiouudistuksen. Hah! Kaksi naista vaihtaa palleja.
Anni Hakkarainen toimii jatkossa Kramin toimitusjohtajana kasvun joystickit käsissään. Minä siirryn nuijan varteen ja ryhdyn kokoamaan tulevaa hallitusta sekä vahvistamaan entuudestaan verkostoamme.

AnnijaRiina-2000px